7 قدرتمند ترین عادات ثروتمندترین فروشندگان

[ad_1]

بسیاری از مدیریت نمی تواند به درک چگونه آنها آن را انجام دهد دیگران اغلب تا بهانه ای برای توجیه شکست خود در مقايسه با موفقیت باور نکردنی است که معدود هنرمندان بالا.

اما اگر شما نگاه در آنها بیشتر از نزدیک بهترین فروش حرفه ای ثروتمندترین آنهایی که دارای صفات مشترک است که آنها را موفق.

در زیر شما را پیدا خواهد کرد “اسرار” از فروشندگان آنچه شما در مورد به عنوان خوانده شده می توانید به معنای واقعی کلمه تغییر زندگی حرفه ای خود را و به نوبه خود می تواند شما را از متوسط به غنی فروش سوپراستار.

آنها در انطباق با رویکرد خود را به مشتریان خود

بسیاری از فروشندگان با استفاده از همان نوع رویکرد با تمام مشتریان و این نوع از “امن” رویکرد تنها می تواند اطمینان طولانی مدت حد وسط اما اگر هدف شما این است برای رسیدن به تعالی به جای آن و به دست آوردن نتایج مشابه به کسانی که از غنی فروشندگان و سپس شما باید برای انطباق با رویکرد خود را به شخصیت های مختلف و به انواع مختلف مشتریان با آنها را به شما تماس بگیرید.

آنها به شدت با انگیزه است.

انگیزه بودن است که نه تنها مهم در حرفه ما آن اساسی است.

من در حال حاضر صحبت در مقالات دیگر در مورد چگونه برای ایجاد انگیزه در خودتان و یکی از ساده ترین راه برای انجام آن این است که دقیق و اهداف بلند پروازانه که شما را تحریک هنگامی که شما از خواب بیدار در صبح و مشغول نگه داشتن شما تا پایان روز است.

برای برخی از, آن ممکن است یک تعطیلات در کارائیب برای دیگران یک ماشین جدید و یا یک خانه بزرگتر هر انگیزه خود را است, آن مهم است که شما اهداف خود را بنویسید و که شما شامل یک مهلت برای هر کدام از آنها نه تنها شما را نگه دارید به خودتان مثبت متمرکز کار خود را, اما آن را نیز بهبود بقیه عمر خود را.

آنها همیشه به دنبال “هک” خود را برای بهبود چرخه فروش

ثروتمندترین فروشندگان بهینه سازی زمان خود و منابع به منظور استفاده از هر لحظه آنها را در دسترس است.

هنگامی که آنها بهینه سازی فعالیت آنها تکرار آن به طور مداوم تا زمانی که آن کار متوقف می شود.

آنها مطمئن شوید که همه چیز آنها انجام شده است با تمرکز بر فروش و در صورت امکان آنها برون سپاری بقیه فعالیت های روزانه خود را.

آنها پس از هدف خود مشتری

ثروتمندترین فروشندگان کار خود را با مشتریان هدف در ذهن آنها می دانند که دقیقا همان است که آنها می رویم و چه می خواهد و نیازهای خود هستند.

آنها تمرین گوش دادن فعال.

من هرگز متوقف خواهد شد تاکید بر اهمیت گوش دادن فعال در فرایند فروش.

اگر شما تمرکز بر گوش دادن به مشتریان خود را بیشتر از زمان آنها را به شما بگویم همه چیز شما نیاز به دانستن.

به یاد داشته باشید: شما متولد نشده با شانس و با گوش شما نیاز به گوش دادن به چیز دیگری.

آنها همواره کار خود را به گسترش پایه مشتری موجود.

متوسط فروشندگان خوشحال هستند در پایان هر فروش و آنها فکر می کنند که در آن نقطه کار خود را به پایان رسید, هنرمندان بالا به جای انجام همه چیز آنها می توانند به حداکثر رساندن فروش خود را و را به استفاده از فرصت های ارائه شده توسط مشتریان موجود خود را برای ارجاع و گسترش مشتریان خود را.

آنها به طور مداوم تمرکز بر ایجاد روابط.

Gary, یک دوست نزدیک من و موفق فروشنده بیمه هرگز نتواند یک فرصت برای به اشتراک گذاری کسب و کار خود را با هر کسی که او را ملاقات در هر ساعت از روز است.

یکی از ویژگی های مشترک که من متوجه شدم زمانی که من مصاحبه فروشندگان بالا است که از نداشتن موانع بین خصوصی و زندگی حرفه ای در حرفه خود بسیار جذاب است که این نشان دهنده بخشی جدایی ناپذیر از زندگی خود را.

اگر دوست دارید این مقاله فراموش نکنید که برای به اشتراک گذاشتن آن با دوستان و خانواده خود را!

به یاد داشته باشید: به اشتراک گذاری مراقبت است!

DC

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *