4 عوامل تعیین کننده توجه داشته باشید برای توسعه یک رستوران موفق برنامه

[ad_1]

با بازاریابی تلفن همراه در حال ظهور به عنوان یک ابزار تبلیغاتی, رستوران در حال ساخت تلاش زیادی برای ارتباط با این سریع رو به رشد تلفن همراه مخاطبان است. با این حال به طور یکسان کسب و کارهای دیگر خاص این بخش نیاز به تمرکز ویژه بر روی تصاویر قبل از تجربه ناهار خوری و کلمه از دهان به عنوان به خوبی. در حالی که ساختمان یک رستوران نرم افزار شما نیاز به یک طرز فکر مختلف به مطمئن شوید که آن را نگه می دارد مناسب ماهیت این صنعت است.

پس در اینجا یک لیست از عناصر مهم برای حفظ در ذهن در حال توسعه بصری نرم افزار رستوران.

تجربه برنامه

در حالت ایده آل یک رستوران برنامه باید نگاه خوب و عملکرد خوبی به ارزش ارائه دهد. ساده و در عین حال جذاب آیکون یا لوگو که نشان دهنده نام تجاری خود را است ایده آل برای برنامه های خود. یکی دیگر از عنصر کلیدی است, صفحه فرود است که در صفحه اول دیده می شود توسط بازدید کنندگان در حالی که با استفاده از آن. برنامه تلفن همراه خود را باید ارائه یک نگاه مشابه و احساس به مشتریان که از رستوران خود را در حالی که در حال مشاهده از طریق آن. وجود دارد بسیاری از قالب های موجود را انتخاب کنید اما اگر شما قادر به انتخاب مناسب برای برنامه های خود را از این لیست شما می توانید انتخاب کردن برای سفارشی قالب و همچنین.

منوی رستوران

آن است که یک تابع اولیه از برنامه به صفحه نمایش منو نمودار. در حالی که انجام یک جستجوی آنلاین برای نزدیکی و رستوران ها و مردم بیشتر به دنبال منوها برای اولین بار در. اضافه کردن منو به لیست برنامه های خود را در جستجوی خود را تجربه راحت تر به وسیله اجازه دادن به آنها تصمیم گیری سریع. آن را کمک می کند تا کاربران بالقوه برای انتخاب غذای آنها می خواهم به سفارش قبل از ورود در رستوران.

رستوران جزئیات

یک کسی که شام میخورد بیشتر به نظر می رسد برای اطلاعات دقیق در جهت یا باز کردن ساعت از رستوران در حالی که جستجو برای آن آنلاین. هر چند به نظر می رسد آشکار برای قرار دادن این اطلاعات در نرم افزار تلفن همراه راه شما قرار داده و آن را باعث می شود بسیاری از تفاوت. به صورت زنجیره ای و رستوران ها و اطلاعات تماس دقیق لازم است برای ارائه در این برنامه برای شام که به دنبال رسانه های دیگر در مکان های مختلف.

قرار دادن سفارشات

به غیر از یک تلفن همراه سازگار با صفحه نمایش منوی رستوران ها در حال تلاش برای شامل امکانات تحویل و وانت از طریق برنامه به عنوان به خوبی. امروزه مشتریان گرسنه هستند و بیشتر به دنبال دستگاه های تلفن همراه خود برای ساخت سفارشات و رزرو برای تحویل و وانت. مردم تبدیل شده اند و راحت با موبایل بازاریابی و ترجیح می دهند با استفاده از برنامه های تلفن همراه برای سفارش غذا به جای برقراری تماس.

نهایی غذای آماده

رستوران ها عمدتا باید یک تصویر با نام تجاری منو و دیگر عوامل موفقیت, اما آنها گنجانیده نشده اند آنها را به خوبی و به راحتی قابل دسترس از محل. بنابراین ادغام مناسب از تمام این عناصر در برنامه تلفن همراه خود را بسیار مهم است برای اطمینان از موفقیت خود و پتانسیل آن در رانندگی بیشتر مشتریان به رستوران خود را به عنوان به خوبی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *