12 نکته برای موفقیت خود را با رژیم گریپ فروت

[ad_1]

هنگامی که شما فکر می کنم از یک گریپ فروت رژیم غذایی شما ممکن است فکر می کنم آن است که یک رژیم غذایی گریپ فروت تنها. با این حال این دور از حقیقت است; شما نیاز به در واقع خوردن غذاهای مختلف برای رژیم غذایی موفق است. مانند هر رژیم غذایی شما می توانید از دست دادن وزن در حالی که در رژیم گریپ فروت اگر شما به دنبال عادات سالم غذا خوردن و پیروی از یک برنامه ورزشی منظم است.

در واقع وجود دارد برخی از قوانین به دنبال برای افزایش شانس موفقیت با رژیم غذایی.

  1. شما باید به دنبال مواد غذایی مناسب در ترکیب. برای مثال یک وعده غذایی از گوشت با سالاد و کمک می کند تا سوزاندن چربی ها. بنابراین اگر شما حذف یک گروه غذایی را از رژیم غذایی خود را, شما فقط تا پایان تخریب رژیم غذایی خود را.

  1. مانند هر رژیم غذایی دیگر آب نقش بسیار مهمی در موفقیت رژیم غذایی. شما نیاز به نوشیدن حداقل 64 اونس آب در هر روز به از دست دادن وزن است.

  1. کسانی که موفق با رژیم گریپ فروت ترویج مراقب باشید با مصرف کافئین خود را. شما باید بیش از یک فنجان در یک وعده غذایی به عنوان بیش از حد کافئین می تواند بدن را تحت تاثیر قرار فرایند سوزاندن چربی و انسولین تعادل است.

  1. شما در واقع برای درست غذا خوردن به از دست دادن وزن با این رژیم غذایی است. در واقع شما نیاز به خود را دو برابر و سبزی و مصرف گوشت برای هر وعده غذایی.

  1. اگر شما به غذا خوردن خوب شما نباید تقلب و خوردن بین وعده های غذایی. با چنین تنوع زیادی از مواد غذایی را انتخاب کنید و از غذا خوردن وجود دارد نباید در واقع هر دلیلی برای شما به تقلب در رژیم غذایی!

  1. تخصص گریپ فروت رژیم غذایی است که شما باید در واقع غذا خوردن به از دست دادن وزن بیشتر. شما فقط باید مراقب باشید به خوردن مواد غذایی مناسب و اجتناب از خوردن غذاهای نادرست.

  1. البته در حالی که شما می توانید غذا خوردن مقادیر بزرگتر از گوشت و سبزیجات, این مهم است که شما از بین بردن, سیب زمینی شیرین, دسر, نان سفید و سبزیجات از رژیم غذایی خود را.

  1. اگر شما نگاه خوب در کنار رژیم گریپ فروت; هر چند شما باید به برخی از غذاهای خوشمزه شما مجاز به استفاده از کره در سبزیجات و در حالی که پخت و پز در حالی که در رژیم غذایی است.

  1. در حالی که آب گریپ فروت نقش بخشی جدایی ناپذیر در رژیم غذایی, این مهم است که شما نوشیدن مقدار دقیق آب یا گریپ فروت پیشنهاد شده است. حتی اگر شما نمی مانند میوه مقدار شما نیاز به نوشیدن/خوردن که خیلی از این میوه و آب آن آن را به عنوان کمک می کند تا در روند سوزاندن چربی.

  1. رژیم گریپ فروت نباید به دنبال به طور مداوم. شما نیاز به چوب به رژیم غذایی برای حدود 12 روز و سپس ترک آن را برای دو روز و راه اندازی مجدد رژیم غذایی دوباره پس از دو روز استراحت.

  1. خوب مواد غذایی به غذا خوردن در رژیم غذایی هستند, پیاز قرمز, سالاد کلم, سبزیجات سبز مثل خیار و لوبیا سبز و برگ اسفناج, هویج, فلفل قرمز بدون دانه تربچه و گوجه فرنگی و ماهی و پنیر و گوشت بدون چربی داغ, سگ, ماهی, ماهی تن, گوشت خوک و مرغ و بیکن به طور منظم سس سالاد تخم مرغ و کدو چاشنی و ادویه جات ترشی جات مانند سس گوجه فرنگی و فلفل و نمک و سس سویا و گیاهان و البته گریپ فروت

  1. غذاهایی که شما نمی خورید هستند کرفس نخود فرنگی, مربا, سبزیجات نشاسته ای مانند سیب زمینی و ذرت, دسر کره بادام زمینی, جام جم, چیپس و غلات و حبوبات و کم چرب سس سالاد, چوب شور و ماکارونی.

به دنبال این 12 راهنمایی, و شما قادر خواهید بود به موفقیت از دست دادن وزن در حالی که در رژیم گریپ فروت!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *