هشت مهارت های بسیار موفق مشاوران

[ad_1]

با احترام به دکتر کاوی و بسیار محبوب هفت عادت های بسیار موثر مردم (همه عادات است که ما را بهتر مشاوران!), در اینجا هشت مهارت است که همه ما به عنوان مشاوران کار می تواند به بهبود است. این مقاله شروع خواهد شد با سه مهارت های فراگیر و سپس توصیف پنج مهارت های خاص را در نظر بگیرید در حال توسعه است. یک راه نگاه کردن به خود را در کل مجموعه مهارت به عنوان یک مشاور (داخلی یا خارجی) است که به نظر نسبی خود نقاط قوت در سه بخش عمده ای از کار ما: طراحی “آن” ارائه “آن” و فروش “آن”. این سه مهارت نشان دهنده بسته کامل برای مشاور صرف نظر از آنچه تخصص خود را (خود را “آن”) است.

بسته کامل: طراحی “آن”
این است که ما تخصص فنی. این “چیز” ما یادگیری در کلاس و از طریق تجربه و عمل است. آن است که از کار ما در اکثر موارد. در حالی که ما نمی توانیم دست کم گرفتن اهمیت این مهارت ها (و نیاز به ادامه به روز رسانی آنها) ما نیز نمی تواند مطالب اگر این مهارت درجه یک. آنها به اندازه کافی نیست. ارائه “آن”
این دیگر مگا-مهارت است که بسیاری از ما خیلی راحت با. هنگامی که ما طراحی کرده ایم ما “محصول” ما باید قادر به ارائه آن است. این مجموعه ای از مهارت های است که اغلب بیشتر مشهود به مشتریان و یا چیزی است که ما به مردم ما زمانی که آنها از ما بخواهید ما حرفه ای است. این مجموعه ای از مهارت های بسیار مهم است اما به تنهایی کافی نیست. فروش “آن”
این مهارت در تجربه من است که اغلب نیاز به بهبود. در حالی که بسیاری از کتاب های نوشته شده در مورد این مجموعه ای از مهارت های, وجود, یکی, کلید, که توسط خود شما را بهبود بخشد موفقیت در فروش کار خود را. اگر شما همیشه تمرکز بر روی مشتری/مشتری مزایای به جای محصول/فرایند ویژگی های شما را بهبود موفقیت خود را بلافاصله. ویژگی های اجزای محصول یا خدمات شما. مثالها عبارتند از: o اندازه
o ظهر
o سرعت
o تعداد ماژول
o تجربه خود را مردم نمی خرید امکانات آنها مزایای خرید. همه ما می دانیم که این در برخی از سطح اما به ندرت تمرکز بر تبدیل ویژگی های مهم ما ارائه به منافع واقعی. به فرض که شما مشتری/مشتری را کشف کردن سود است که به کاهش شانس خود را از فروش خود را بالقوه محصول یا
ایده. برخی از مهارت های خاص را در نظر بگیرید: پیمانکاری
این یکی دیگر از مهارت است که نیاز به یک کتاب به بحث در مورد خوبی و که نیاز به برنامه ریزی و عمل به بهبود است. روشن شدن توافق با مشتریان به جلو در مورد چه کار است, چه نتایج مورد نظر هستند و چه نقش خود را است آنچه در قرارداد است, همه چیز در مورد. ارتباط ساختمان
ایجاد روابط مهم هستند در عمده مناطق مهارت. در طراحی شما نیاز به ایجاد روابط در جهت به دست آوردن سازمانی اطلاعات شما نیاز به طراحی موثر است. در ارائه شما نیاز به قادر به داشتن روابط خوب با کسانی که به منجر به یک نتیجه موفقیت آمیز است. در فروش این مهم است به یاد داشته باشید که فروش یک ارتباط فرایند است. مردم از خرید دیگر مردم و باور در توانایی خود را برای ارائه. داشتن تمرکز بر روابط بیش از ایجاد رابطه دوستانه است که می تواند اتفاق می افتد کاملا به سرعت. ایجاد روابط دراز مدت متمرکز و قابل توجهی نیاز دارد تعهد است. هشدار روابط با افراد مهم است اما می دانیم که اگر تمرکز خود را بر روی تنها یک فرد در یک سازمان زمانی که آنها رفته (ترویج یک کار جدید در حال کوچک شده یا هر چه) شما از اهرم برای کمک به این سازمان است. بنابراین به یاد داشته باشید برای ساخت یک شبکه ای از روابط در درون خود مشتری در سازمان ها. جدا کردن فرآیند از مطالب
آن است که بسیار مهم است برای حفظ چشم انداز در حالی که در مشتری سازمان است. مشتریان را به تمرکز بر روی محتوا (از یک جلسه محصول خروجی از مطالعه خود را و یا هر چیز دیگری) اما اگر این روند مهم نیست با حضور به نتایج می تواند به خطر بیافتد. کار بر روی توانایی خود را به قدم به عقب و تشخیص آنچه که اتفاق می افتد در پویایی گروه و فردی در سطح خود را بهبود موفقیت است. مشتریان همیشه نمی دانند که آنها نیاز به این, اما آنها تقریبا همیشه می دانیم که شما “چیزی” برای اینکه همه چیز بهتر است زمانی که شما می توانید نقطه به نقطه و بهبود روند در حالی که به اشتراک گذاری محتوا از کار خود را. این مهارت است که اغلب کلید به کار اضافی و یا ارجاع. پرسشگری سقراطی
سقراط است که جاودانه حداقل در بخشی خود را برای آموزش رویکرد درخواست یک خط از سوالات است که منجر به کشف پاسخ برای خود. هنگامی که شما مشتریان کشف پاسخ به مشکلات خود را به جای به سادگی آنها را بشنود از شما آنها را به خود پاسخ. توانایی خود را به نگه داشتن بر روی مفاهیم و اعمال آنها و بهبود وضعیت خود را به موشک وار رفتن. بهبود توانایی خود را برای کمک به آنها را کشف کنید (از طریق استفاده از سقراطی سوال) یک انتقادی هر چند اغلب نادیده گرفته شده و مهارت است. با استفاده از پرسش های بیشتر باعث می شود شما به از دست دادن احساس قدرت است که شما در حال ارائه “حق” ، اما مشتری سود به مراتب بیشتر از شما از دست دادن. در حالی که شما ممکن است احساس مانند شما در حال از دست دادن احساسی شما با مشتری و احتمالا تقویت رابطه خود را با آنها بیش از حد. گفت: “هیچ!”
بسیاری از ما نیاز به بهبود توانایی ما به این می گویند. البته ما می توانیم جسمی آن می گویند (فقط برای تمرین آن می گویند سه بار در حال حاضر – با صدای بلند!) اما همه ما می دانیم که ما همیشه آن را می گویند که ما آرزو داشتیم! بهبود قضاوت خود را در زمانی که به استفاده از این کلمه به شما کمک خواهد کرد در سه راه های مهم مدیریت زمان سطح شادی و موفقیت مشتری. مدیریت زمان بسیاری از زمان خود را مدیریت مشکلات ناشی از تلاش برای انجام بیش از حد. هنگامی که مردم (مشتریان همسالان هر کسی) درخواست شما را به انجام چیزی است که شما احساس نمی شما هستند بهترین راه حل مناسب برای یا واقعا نمی خواهید برای انجام این کار استفاده از کلمه خود را! سطح شادی هنگامی که ما تمرکز انرژی خود را بر روی چیزهایی که ما واقعا می خواهید و یا نیاز به انجام می شود (نه فقط چیزهایی که مردم از ما بخواهید به انجام و یا ما احساس می کنیم ما باید انجام دهیم) ما را شادتر خواهد بود! می گویند آن را برای کمک به شما در حفظ و افتخار اولویت های خود را. مشتری موفقیت وجود دارد که یک مشتری ممکن است از شما بخواهد برای چیزی (“ما فقط نیاز به این [you fill in the blank]”) که شما می دانید و یا به شدت بر این باورند که چیزی اشتباه. این بار به گام به عقب و واقعی باشد. کمک به آنها را درک چشم انداز خود را و تمرکز آنها در نتیجه نه پیشنهاد راه حل است. در این موارد شما ممکن است نمی شود گفت: “هیچ”, دقیقا, اما آن چیزی است که شما واقعا چیست! اگر شما احساس می کنید یک تیم آماده است برای چنین بحث کردن این لیست از صفات و باید یک تیم بحث و گفتگو در مورد چگونه به خوبی احساس افراد تیم خود را در حال انجام در هر یک از این ابعاد بحث می تواند روشنگر و راهنما حرکت تیم عملکرد آن حتی به سطوح بالاتر است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.