هدف قرار دادن عشق و هوش در روز ولنتاین

[ad_1]

به عنوان روش های روز ولنتاین, فروشگاه های مواد غذایی به آرامی تبدیل به بمباران با رنگ و یا قرمز و گل های صورتی, کارت, حیوانات و غیره. این انتقال یک پیام به کسانی که در روابط و همچنین تک آهنگ های. به عنوان یک (زن) خودم من شروع به فکر کردن در مورد تعطیلات و یادآوری است که ممکن است من باید به طور فعال در جستجوی مهم دیگر و یا حتی فقط یک ولنتاین کفایت خواهد کرد. این فرایند است نه بیش از حد دور از روند هدف قرار دادن هوش و یا حتی موثر بر رفتار مصرف کننده.

اگر شما واقعا در مورد آن فکر می کنم این مراحل را تا حدودی مشابه هستند. اول از همه کل مفهوم و/یا هدف این است که برای ایجاد یک رابطه. و تنها راه برای انجام این کار این است که برای اولین بار با نام تجاری خود را به مصرف کننده. قبل از اینکه شما می توانید تاثیر مصرف کننده برای خرید شما باید به ایجاد رابطه با او و حتی قبل از آن شما باید تعریف خود را به او و یا او. سپس شما باید از خودتان بپرسید که دقیقا من می خواهم به نفوذ و/یا ساخت این رابطه ، شما باید تعیین کنید که جمعیتی است که شما می خواهید برای تحت تاثیر قرار. برای من این قسمتی که من انتخاب کنید و انتخاب ویژگی, من به دنبال در یک همسر که کمک خوبی برای گام بعدی. در این مرحله است که: هنگامی که شما تعیین کرده اند که مخاطبان خود را شما باید در حال حاضر قرار دادن منابع شما می خواهید به استفاده از آنها دسترسی داشته باشید. اگر من به دنبال کسی است که ورزشی است و به احتمال زیاد من قرار دادن این فرد در یک سالن و نه در کتابخانه. و یا حتی هدف قرار دادن دانشجویان در دانشگاه ها برای فروش یک کتاب در اخوت به جای تلاش برای قرار دادن آنها را در یک بازی در بازار است. شما به سادگی نمی توانید به جایی که بدون تعیین که.

و هنگامی که شما مشخص است که چه چیزی و جایی که آن را تنها یک ماده از زمان قبل از شما پیدا کردن دقیقا همان است که شما دنبال آن هستید. اما آن را هنوز رتبهدهی نشده است. فقط به خاطر شما ساخته شده است رابطه معنا نیست که از آن خواهد شد به صورت خودکار به یکی از موفق. موفقیت واقعی از رابطه یا حتی یک کسب و کار همراه با کار سخت و مداوم پرورش و اگر شما می خواهید برای ادامه به تاثیر رفتار مصرف کننده, فراموش نکنید که به طور مداوم متصل بمانید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *