موفقیت عادت: چگونه به خواب کمتر و بدون به خطر انداختن سلامت خود را

[ad_1]

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او تنها خواب 3 تا 4 ساعت در هر شب. UFC رئیس دانا سفید گفت: “من زندگی بسیار خوب, من نمی خواهم به اتلاف هر دقیقه از آن خواب. من نفرت خواب.” موسیقی مغول گفته استادانی به کار 20 ساعت در روز در هنگام ضربه خود را ثبت. همراه با بسیاری از wildly موفق افراد حداقل مقدار از خواب بدن خود نیاز به منظور به حداکثر رساندن مقدار زمان آنها را وادار به ساخت در موفقیت خود را.

همه ما همان مقدار از زمان در روز است. که دقیقا 24 ساعت. در عین حال برخی از مردم انجام بیشتر در آن مقدار از زمان ، این معاملات با مدیریت زمان مناسب. بخشی از آن جوش پایین به بدانند چقدر خواب بدن شما در واقع نیاز به عملکرد درست.

بسیاری از ما عشق ضربه که دکمه چرت زدن صد بار در نهایت قبل از بیدار شدن از خواب. گرامی ما و پاسداران ما در زمان خواب مثل هیچ چیز دیگری; دلیل خوب است. ما نیاز به خواب به منظور زنده ماندن و عملکرد به عنوان مشارکت اعضای جامعه است. اما آیا شما بیش از حد ، میزان خواب شما در حال گرفتن مانع موفقیت خود را?

محبوب دگم گذشت سالها متحده است که همه ما نیاز به 8 ساعت خواب. شش سال مطالعه که انجام شده توسط دانشگاه کالیفرنیا در خواب مقدار و چگونه آن را در ارتباط با طول عمر نشان می دهد که این مورد نیست. در واقع آنها کشف کردند که افرادی که 8 ساعت یا بیشتر خواب در هر شب تمایل به زندگی کوتاه تر از افرادی که به طور متوسط از 6 – 7 ساعت خواب. اما نمی توانید بیش از حد انجام دور افرادی که خواب به مدت 4 ساعت و یا کمتر در هر شب نمی کرایه طوری هست یا نه.

البته بدن انسان متفاوت است از فردی به فرد دیگر. همه ما در زندگی های مختلف, سبک زندگی, عادات غذا خوردن و سطح استرس ما با معامله روزانه است. برخی از مردم ممکن است فقط نیاز به خواب به اندازه دیگران است.

من در بر داشت که زمانی که من حدود 6 ساعت خواب هر شب من تابع در یک سطح مطلوب. هر کمتر از آن من شروع به بیش از خوردن واقعا وجود ندارد و فکر و از دست دادن تمرکز. به منظور پیدا کردن چه مقدار خواب نیاز من من انجام یک زن و شوهر از آزمایش. برای 21 روز (من به طور کلی با استفاده از این شماره به دلیل آن طول می کشد در این مدت طولانی برای بدن و ذهن به شکل هر عادت.), من سعی کردم گرفتن در 5 ساعت خواب. کسانی که 21 روز را به خوبی نمی تواند. پس از 21 روز بعد من تصمیم گرفتم که من می خواهم به طور متوسط 6 ساعت خواب در هر شب. این بود که نقطه شیرین من و من در گیر با آن را برای 5 سال گذشته.

به منظور انجام این کار شما نیاز به ایجاد عادت بیدار شدن از خواب بدون استفاده از دکمه چرت زدن. مطالعات نشان داد که چرت زدن ضربه منجر به احساس خسته تر از طریق روز.

روش من در بر داشت که با این نسخهها کار بهترین برای من است به عمل بیدار شدن از خواب بدون استفاده از چرت زدن. این فرایند طول می کشد حدود یک ساعت به انجام و ارزش تلاش است. این اواسط روز در آخر هفته و یا هر زمان که شما دریافت به روز کردن.

1. تنظیم زنگ خود را برای 2 دقیقه پیش. در بستر دروغ و صبر کنید تا آن را به رفتن.

2. هنگامی که آن را به خارج شدن از رختخواب و به نوبه خود زنگ خاموش است.

3. بلافاصله انجام فعالیت شما معمولا پس از بیدار شدن. برای من آن را به مسواک زدن دندان های من, بنابراین من راه رفتن به دستشویی و انتخاب کنید تا من مسواک.

4. تکرار بالای 20 بار بیشتر است.

در زمانی که شما از طریق با این تمرین شما میخواهید آن را در ناخودآگاه خود را به اندازه کافی برای انجام این عمل در حالی که شما هنوز هم در خود را قبل از کافئین زامبی دولت است.

با کمتر شما را بیشتر انجام می شود در بعد از بیشتر است. شما خود یک مزیت رقابتی برای هر کسی که هنوز هم به پیروی از پیر 8 ساعت قاعده است. به علاوه شما سود اضافه شده زندگی می کنند ، آن را به یک برنده!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *