مرحله بندی صفحه اصلی طرح کسب و کار – 6 گام برای شروع

[ad_1]

آیا شما به فکر تبدیل شدن به یک حرفه ای فيزيوپاتولوژی خانه? شما تحقیقات خود را انجام داده و در دیدار با دیگر حرفه ای در زمینه طراحی خانه و املاک و مستغلات. در حال حاضر چه ؟ قبل از اینکه شما پرش به سمت راست فشار از راه اندازی خانه چوب بست کسب و کار شما نیاز به یک طرح برای اولین بار. این کمک خواهد کرد که شما در مسیر باقی بماند و تمرکز مناظر خود را در کسب و کار خود و اهداف.

یک طرح کسب و کار کمک خواهد کرد که شما را به پایین کسب و کار خود و اهداف و استراتژی بر روی کاغذ. این که آیا شما در حال نوشتن یک دقیق طرح کسب و کار رسمی برای ارائه به مسئول وام و یا اینکه آیا آن را فقط یادداشت ها و یادآوری شما jotted در یک نوت بوک یک طرح کسب و کار شما کمک خواهد کرد که رونق کسب و کار در دراز مدت است. در زیر بخش های اصلی یک طرح کسب و کار. شما می توانید حذف برخی از این قطعات اگر شما در حال نوشتن نیست به خصوص برای درخواست کمک های مالی.

1. خلاصه اجرایی.

این می آید در ابتدا, اما شما باید برای نوشتن از آن گذشته است. پس از همه, آن را دشوار است برای شما برای نوشتن خلاصه ای از چیزی است که شما حتی نوشته شده است. این باید شامل تمام نکات مهم خود را طرح کسب و کار, اما به یاد داشته باشید به نگه داشتن آن کوتاه و قابل فهم و مستقیم به نقطه برای سرمایه گذاران بالقوه که بیش از حد مشغول به خواندن کل سند است.

2. توضیحات شرکت.

این شامل یک شرح طبیعت از خانه چوب بست کسب و کار شما چگونه طرح خود را برای شروع, شرکت, مشخصات شرکت صاحبان محل دفتر مرکزی شرکت (ممکن است خود را در خانه یا دفتر کوچک) و امکانات متعلق به شرکت شما است.

3. مرحله بندی صفحه اصلی خدمات.

این مهم است که سرمایه گذاران بالقوه در درک چه نوع از خدمات شما فروش است. مشخص کنید که آیا شما در حال ارائه خدمات مشاوره و یا اگر شما نیز ارائه دیگر مرحله بندی صفحه اصلی خدمات مانند طراحی و مبلمان اجاره. همچنین شناسایی مزیت رقابتی از خدمات خود را در مقایسه با دیگر خدمات مرحله بندی صفحه اصلی در حال حاضر در دسترس است.

4. تجزیه و تحلیل بازار.

این بخش نیاز است که شما کمی از تحقیقات بازار است. تمرکز خود را به توصیف بازار و تقاضای کنونی برای مرحله بندی صفحه اصلی. فراموش نکنید که شامل یک ارزیابی از رقابت خود را. این کمک خواهد کرد که شما تصمیم می گیرید چه استراتژی های بازاریابی به انجام زمانی که شما شروع به فروش خدمات خود را.

5. استراتژی های بازاریابی.

این یک بخش ضروری از طرح کسب و کار رسمی. این بخش توضیح می دهد که چگونه شما ترویج کسب و کار خود و هزینه های از استراتژی های بازاریابی خود را و چگونه شما را تعیین خواهد کرد که آیا این استراتژی موثر بودند.

6. داده های مالی است.

اگر شما هنوز در حال برنامه ریزی در باز خانه چوب بست کسب و کار این بخش شامل پیش بینی سود در کوتاه مدت و در دراز مدت است. به صورت رسمی طرح کسب و کار, شما ممکن است نیاز به درخواست کمک حسابدار در نوشتن این بخش.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *