شکستن عادات بد – 5 گام های ساده برای تغییر یک عادت

[ad_1]

“عادات خوب سخت اما آسان برای توسعه زندگی می کنند” و “عادات بد آسان برای توسعه است اما سخت به زندگی با” به گفته برایان تریسی شناخته و انگیزشی ، شما ممکن است تشخیص دهد که برای موفقیت در مدیریت عادت تغییرات شکستن عادت های بد ممکن است مورد نیاز به منظور توسعه امکانات جدید.

شکستن عادات بد حداقل 21 روز. البته در موارد دشوار است می توانید آن را به عنوان طولانی به عنوان یک سال. در اینجا یک مثال از این روند چگونه برای تغییر یک عادت ناسالم به یک عادت سالم. فرض کنید شما تصمیم گرفته اید که قهوه برای شما خوب است و در حال حاضر شما نوشیدن قهوه با شکر روزانه. این عادت جدید شما می خواهم به موسسه است که به نوشیدن چای گیاهی بدون قند.

در ابتدا ممکن است به چالش کشیدن برای شکستن بد عادت نوشیدن قهوه. شما را مجبور به استفاده از خود-نظم و انضباط برای چند هفته اول اما به تدریج آن را آسان تر خواهد شد. هنگامی که شما قادر به تغییر عادت های قدیمی به جدید و سالم یکی از آن خواهد شد در خدمت شما خیلی خوب است. عادات قابل توجه هستند زیرا آنها نمی نیاز به تفکر است. شما فقط “آن” برای سال تا زمانی که شما به خودتان پیدا کنید در حال تغییر عادت دوباره.

در اینجا 5 گام آسان برای تغییر عادات:

1. آگاهی: شما باید آگاه شدن از عادات خود را. آنچه که این عادت دقیقا ؟ چگونه است که این عادت بد و یا گروهی از عادات بد مؤثر شما ؟ چگونه است که این عادت موثر بر دیگران ؟ برای مثال سیگار کشیدن اغلب دارای اثرات منفی بر دیگران و همچنین بر شما.

2. تمایل به تغییر: به عنوان کسی که با یک مشکل بهداشتی شما باید تصمیم بگیرید که شکستن عادات بد از طریق یک تلاش آگاهانه یک هدف ارزشمند است. شما باید خودتان را متقاعد کند که تغییر در عادت است که ارزش تلاش های درگیر.

3. تعهد: شما باید مصمم به انجام آنچه در آن طول می کشد برای شکستن عادات بد به طوری که شما بهتر می توانید کنترل زندگی خود را. شما را به تصمیم گیری است که “مهم نیست که چه” شما را با تغییر عادت. شما انجام این کار مورد نیاز برای متوقف کردن. در اینجا چند نمونه از عادات شما ممکن است بخواهید برای تغییر: سیگار کشیدن و خوردن بیش از حد غذا خوردن غذاهای فرآوری شده و نه ورزش, نوشیدن قهوه یا دیگر نوشیدنی های کافئین در آنها خوردن بیش از حد قند یا چربی نوشیدن الکل procrastinating و غیره.

4. سازگار عمل: این مهم است که به تمرکز بر روی فقط تغییر یک عادت در یک زمان. آن را سازگار اقدامات روزانه برای شکستن عادت بد است که باعث ایجاد مشکلات و اقدامات به منظور توسعه یک جدید. ما نشان می دهد انجام این مراحل یک گام در یک زمان به جای تلاش برای انجام آن همه در یک بار. گاهی اوقات تغییر یک عادت انجام می شود “بوقلمون سرد” مانند سیگار کشیدن و گاهی اوقات کار می کند بهتر است برای ایجاد یک تغییر تدریجی.

مطمئن شوید که به خودتان پاداش مثبت اغلب برای گرفتن اعمال کوچک نسبت به تغییر یک عادت بد است. مستمر روز به روز اقدامات چه هستند مهم است. این است که در مورد یک گاه به گاه عمل یا مرحله است. آن است که در مورد سازگار بودن هر روز.

5. پشتکار: وجود خواهد داشت زمان هنگامی که شما سوال آن است که آیا همه به ارزش آن. شما به خودتان می گویید که شکستن این عادت های بد بیش از حد دشوار است; که شما بیش از حد “ضعیف” را تغییر دهید. خود قدیمی خود را اغلب خیلی راحت زندگی با عادت های بد تلاش برای نگه دارید. شکستن الگوهای قدیمی خود را ممکن است نیاز به مراقبه و نماز.

تجسم به طور منظم پاداش برای زیر و از طریق هزینه های زیر از طریق شکستن عادات بد و به خصوص ارزش به آینده خود را از ساختمان جدید بهتر عادات.

دریافت حمایت از دیگران و به خصوص افراد دیگر که می خواهند به ایجاد تغییرات در زندگی خود را و خواندن در مورد افرادی که موفق شده اند در شکستن عادات بد. اثبات می کند که بدون توجه به آنچه شما نمی خواهد backslide به خود را بد عادت و الگوهای.

در حال حاضر شما در حال مسلح با 5 مرحله برای شکستن هر عادت بد و یا دیگر بیماری است که نیاز به تغییر. اگر شما اعتیاد به چیزی مانند الکل این مراحل را به تنهایی ممکن است به اندازه کافی. شما ممکن است نیاز به اضافی کمک های حرفه ای و یا یک گروه پشتیبانی, اما برای بسیاری از موارد این 5 گام مراحل ترفند را انجام دهد!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.