شخصی خود را بهترین شیوه: 5 عادات موفقیت شما می تواند اتخاذ امروز

[ad_1]

بدون توجه به آنچه شما انجام می دهند برای زندگی وجود دارد برخی از عادات شما می توانید اتخاذ خواهد شد که بدون شک اطمینان از نتایج بهتر است. درست مثل موفق ترین برنامه های کاهش وزن بر اساس هستند در دراز مدت تغییر در شیوه زندگی شخصی و حرفه ای خود دستاوردهای ناشی از سال ها از رفتار تغییرات و افزایشی اقدامات است. موفقیت نیست یک حادثه است. هر چند شما ممکن است در نگاه کسی مثل ریچارد برانسون یا جک ولش و فکر می کنم آنها باید “متولد شده با آن” حقیقت این است که آنها خرابکاری از طریق همه چیز بیش از حد و توسعه یافته تر موثر رفتارها و عادات در طول مسیر درست مثل هر کس دیگری. آن است که جمعی اثر عادات مانند این است که شما را به موفقیت طولانی مدت:

1. تعریف خود را از موفقیت طرح: این ممکن است به نظر می رسد مانند یک داده شده اما من همیشه شگفت زده چگونه بسیاری از مردم متعهد نیست اهداف خود را به نوشتن. آن را به اندازه کافی به آنها را شناور در اطراف در سر خود را. نوشتن اهداف خود نه تنها آنها را تعریف می کند بیشتر به وضوح اما آن را ایجاد و آنها را به عنوان یک تعهد است. شما نمی توانید که در آن شما نیاز به رفتن اگر شما نمی دانید که مقصد خود را. شما باید به روشنی در مورد آنچه شما می خواهید برای رسیدن به. مطمئن شوید که برای خود اهداف بزرگتر به کوچکتر و کوتاه مدت آنهایی که شما را در مسیر درست و به شما نقاط عطف را به جشن می گیرند بیشتر است. اهداف بزرگ به نظر می رسد قریب به اتفاق قربانیان اما افزایشی موفقیت را حفظ خواهد کرد شما انگیزه در طول راه. هنگامی که ساخت طرح خود را, مطمئن شوید که شامل تمام زمینه های زندگی خود را: حرفه ای, خانواده و روابط شخصی معنوی یا مذهبی, پول, سفر, انسان دوستی و غیره. نگه داشتن یک لیست از اهداف خود در این نزدیکی هست در همه زمان بنابراین شما می توانید به مراجعه به آنها را به عنوان شما ایجاد روزانه خود را به انجام لیست به مطمئن شوید که شما با تمرکز بر فعالیت هایی که مربوط به اهداف خود را.

2. ایجاد یک اولویت به انجام لیست هر روز: هنگامی که شما شروع روز خود را بدون To-Do List شما عدم تمرکز و جهت. این راه بیش از حد آسان به صرف زمان کمتر کارهای مهم این نیست که حمایت خود را از اهداف بزرگتر در زمانی که شما در میانهی شب شروع روز خود را با یک خوبی تعریف شده طرح. کنترل خود را از روز است. اجازه ندهید که آن را به شما کنترل. لیست شما باید بیش از 8-10 موارد با 2-3 برجسته به عنوان اولویت. پایان حداقل یکی از اولویت موارد قبل از اینکه شما چک کردن ایمیل و یا پاسخ به پیام های صوتی. بله قبل از ایمیل. من می دانم که یک سخت به بلع برای بسیاری از شما اما, ایمیل, ارائه فرصت های بی پایان برای رسیدن کشیده در جهات مختلف. اگر شما حداقل یک اولویت مورد قبل از انجام می شود که حواس پرتی شروع می شود شما می شود و نزدیک به تکمیل لیست خود را حتی اگر درخواست ها و مشکلات غیر منتظره حمل شما را در حالی که برای. این نظم و انضباط را حفظ خواهد کرد که روز خود را در مسیر و فعالیت های خود را در خط خود را با اهداف بزرگتر.

3. ایجاد شبکه های یک عادت: شما هرگز نمی تواند بیش از حد می دانم بسیاری از مردم است. من برای اولین بار به اعتراف است که من در بر داشت حوادث شبکه های تهدید آمیز وقتی که من شروع به کسب و کار, اما آن را به یک منطقه راحتی شما را به شکستن و دور از موفق باشد. این که آیا آن را یک کسب و کار برنامه ریزی رویداد شبکه و یا یک پیک نیک را در یک نقطه از صحبت کردن با مردم که شما نمی دانید. شما هرگز نمی دانید که در آن شما کار بعدی منجر ارجاع و یا مشارکت ممکن است و بیشتر مردم شما می دانید و خود را بهتر از منابع خواهد بود. که گفت: رویکرد مردم با علاقه واقعی در آنها چه کسانی هستند و آنچه انجام می دهند. در نظر گرفتن چگونه شما ممکن است قادر به کمک به آنها را – آن است که آیا ارجاع آنها به دندانپزشک خود و یا پاسخ دادن به یک سوال است که در منطقه خود از تجربه و تخصص. این جلوگیری از مکالمات گاه به گاه از تبدیل به فروش زمین است. با گذشت زمان این رویکرد طبیعت دوم تبدیل خواهد شد و شما باید بسیار بزرگتر از شبکه.

4. صحبت کردن با خودتان: همه ما بحث خودمان را به طور مداوم. متاسفانه بسیاری از آن خود بحث بسیار مهم است. آنچه به شما می گویند به خودتان تقویت آنچه شما فکر می کنید شما قادر به حتی اگر شما فکر می کنم شما در حال شوخی در اطراف. ناخودآگاه ذهن را درک نمی کند طنز. آن را فقط سمان که اعتقاد خود را به ذهن خود و با استفاده از آن به حکومت رفتار خود را. یک دوست بهتر است به خودتان و ارائه عمدی کلمات تشویق و قدرت. آن را ممکن است احساس بی دست و پا برای شروع, اما این عادت به تنهایی قابل ملاحظه ای بهبود طرز فکر خود را افزایش دهد و بالقوه خود را برای موفقیت است. تفاوت اصلی بین کسی که موفق است و کسی است که باورهای خود را در مورد آنچه که آنها می تواند رسیدن به.

5. خودتان را احاطه کرده با مثبت تشویق مردم: این ممکن است صدای بیش از حد آرمانگرا اما دست کم نگیرید این یکی. آن است که ریشه بسیاری از مردم آرزوهای برآورده نشده و دست نخورده. آنها می گویند که شما در حال مجموع پنج نفر شما صرف ترین زمان با. در نظر بگیرید که این افراد و اینکه آیا شما می خواهید بیشتر یا کمتر مانند آنها و سپس ایجاد تغییرات در صورت لزوم. ما همه مردم شناخته شده است که sap انرژی از هر کس در اطراف آنها را با خود ثابت شکایت و نگرش منفی. آنها سمی است. اگر شما یکی (یا بیشتر) از این افراد در زندگی شما محدود کردن قرار گرفتن در معرض خود را به آنها. مهم نیست که چه ارتباط خود را (بله حتی پدر و مادر) و چگونه مرکزی آنها در روز خود را به زندگی روز. سمی مردم می خواهم به نگه داشتن همه پایین در افسردگی همراه با آنها. در طول زمان خود را در کلمات خود را شروع به تغذیه خود صحبت کنید. اجازه ندهید که خودتان را به در مکیده. به منظور رسیدن به پتانسیل خود را, شما نیاز به خودتان را احاطه کرده با افرادی که این باور در شما بیش از شما در خود اعتقاد دارند و کسانی که می خواهند برای دیدن شما موفق شوند. خود را در سطح انرژی و انگیزه را به طور چشمگیری بهبود اگر شما معاشرت با افرادی که حمایت و مشتاق است.

موفقیت خود را در جمع کوچک بسیاری از موفقیت های که توسط پشتیبانی افزایشی تنظیمات شما را به عادات و رفتارهای. هنگامی که شما ایجاد شخصی خود را بهترین شیوه آنها را در خدمت به عنوان یک بنیان قوی برای سالهای زیادی را به آمده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.