راهنمای سریع برای ایجاد عادات خوب و بد

[ad_1]

بسیاری از ما خودمان را پیدا کنید در انجام کاری که مردم آرزو می کنم ما قادر به متوقف کردن. عادات بد قطعا می تواند تبدیل به عناصر زندگی ما نگه داشتن ما را به عقب و یا مزاحم ما (و ما اعضای خانواده).

در اینجا راهنمای سریع برای ایجاد عادات خوب و بد:

شناسایی عادت شما نیاز به تغییر اول

شما باید توجه خود را تفسیر عادات ، برای بار اول شما باید متوجه است که شما یک عادت است که شما می خواهم به بهبود است. اگر شما واقعا می دانم آنچه که عادت است و سپس شما می توانید مقابله با آن است. بسیاری از ما در حال حاضر تعداد زیادی از منفی است که ما مایل به تغییر است. آیا تلاش برای حمله به همه چیز به طور همزمان ، اولویت بندی عادات بد خود را و یکی را انتخاب کنید به توجه به اول.

گام های کوچک

بسته به عادت درگیر گام های کوچک ممکن است نیاز به انجام شود تا قادر به موفقیت. در حالی که برخی از افراد خوش شانس هستند که آنها ترک سیگار سرد ترکیه و نه همه موفق با این روش. آنها می تواند نیاز به گام پشت سیگار کمتر سیگار در هر روز و یا به دنبال راه های دیگر است که می تواند کمک به آنها را گام به عقب است ، همچنین در یک وضعیت به موجب آن شما می خواهید برای جلوگیری از تماشای تلویزیون است. در صورتی که شما استفاده می شود به تماشای 4 ساعت تلویزیون هر شب آن سخت خواهد بود فقط توقف. شما نیاز به کاهش 1 ساعت از زمان ، خود را با تغییرات کوچک اما مطمئنا در یک شیوه ای است که مدیریت را برای شما اگر شما نیاز به کمک به ایجاد تغییرات در زندگی روزانه خود را “چوب”است.

جایگزین عادات بد با عادات خوب

شما موفق تر خواهید بود اگر شما به جای یک عادت بد با یک عادت خوب در اکثر موارد. تعداد بسیاری از مردم به جای سیگار با gnawing قند آدامس. اگر شما می خواهید برای دریافت بیش از یک عادت بد آن را حیاتی است که شما به دنبال یک عادت خوب را جایگزین آن با. به آرامی اما مطمئنا این عادت خوب را می توان طبیعی خود را عادت و رفتار بد را ناپدید می شوند.

سعی کنید یک چالش

بیشترین بار آن منافع به واقعا یک چالش هنگامی که شما واقعا می خواهید به خلاص شدن از شر عادات نامطلوب. یکی از این weeklong یک چالش برای شروع به دیدن اگر شما می توانید انجام کاری متفاوت برای یک هفته تمام. پس از آن شما می توانید گسترش این چالش است. استراتژی دیگر این است که باید سی روز به چالش بکشد. آنها دولت است که طول می کشد تا بیست و یک روز برای ایجاد یک عادت پس از سی روز چالش باید به شما کمک کند خود را جایگزین عادت ناسالم با یکی خوب است.

پس از موفقیت با یک عادت مقابله با بعدی

هنگامی که شما به دست آورد موفقیت با یک عادت به دیگری حرکت می کند در فهرست خود را. مطمئن شوید که شما خود را تشخیص خوب و تلاش و سپس با در نظر گرفتن آنچه دیگر عادات بد شما نیاز به دریافت رفته است. این واقعیت است که شما قبلا یک بار موفق شده است به احتمال زیاد به افزایش اعتماد به نفس در توانایی های خود را به حرکت به بعدی عادت به شما اجازه می دهد به جای آن سریع تر از شما انجام قبلی عادت. اگر شما همچنان می توانید با این ورزش از طریق لیست خود را مانند این به احتمال زیاد شما پیدا کنید که شما واقعا می تواند جایگزین اکثر عادات بد خود را خوب و با تغییر کلی خود را برای بهتر زندگی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.