برنامه ریزی مجدد ذهن به تغییر عادات ناخواسته

[ad_1]

راز خود تحول: چگونه به تغییر رفتار ما را یک گام در یک زمان.

آیا شما تا کنون سعی به تغییر رفتار یا عادت تنها برای پیدا کردن خود را نا امید و ناراضی زمانی که شما نمی موفق ؟

نگران نباشید شما تنها نیستید-من یکی از شما; من تا به حال undisciplined عادات غذا خوردن. من قادر به تغییر این عادات که من یاد گرفتم این اسرار به ساخت تغییر مثبت است.

من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن این راز با شما بنابراین شما می توانید از این تحول تکنیک های به برخی از عادات شما ممکن است بخواهید به تغییر مانند مصرف سیگار و رژیم غذایی و حتی الگوهای فکری منفی و هر گونه رفتارهای نامطلوب است.

بیشتر از زمان تغییر یک عادت (self-transformation) تعمیر سریع نیست. آن نیاز به برنامه ریزی مجدد ذهن است که می گیرد در بخش ناخودآگاه ذهن است.

بنابراین مهم است که به درک عملکرد و روند از ذهن به خصوص ناخودآگاه ذهن است.

ذهن انسان دارای سه بخش است: ذهن خودآگاه ذهن ناخودآگاه و خودآگاه ذهن است.

ذهن خودآگاه است که مسئول منطق و استدلال تمام اقدام داوطلبانه و با آگاهی-مانند خواندن, listening, writing, speaking, و غیره.

هر چیزی که ما یاد بگیرند که برای اولین بار نیز یک عمل از ذهن خودآگاه است.

اطلاعات ما از خواندن و گوش دادن و یادگیری خواهد بود ثبت شده در ذهن ناخودآگاه ما بخش دوم از ذهن است.

بنابراین ما باید بسیار مراقب باشید در مورد اقدامات ما خواهد شد که برنامه ذهن ناخودآگاه ما و همچنین تعیین نگرش ما و کیفیت زندگی ما است. مانند این است که یک واکنش زنجیره ای و یا مهره های بازی دومینو. اگر ما همیشه منفی فکر می کنم چیزهایی که اتفاق خواهد افتاد این ابر قضاوت ما و همه چیز که اتفاق می افتد به نظر می رسد منفی است. مردم به عادت تفکر “چرا این همیشه اتفاق می افتد به من ؟ چرا من سزاوار این؟” اما, آن است که راه ما ذهن خودآگاه درک این وضعیت است که باعث ایجاد منفی و آن را نگه می دارد و ما در یک چرخه از تفکر منفی و فرصت های از دست رفته.

ذهن خودآگاه است که دروازه ورود به ذهن ناخودآگاه.

ذهن ناخودآگاه ذهن تخیل. آن است که یک انبار از ما آموخته و رفتار و اعتقادات و احساسات و خاطرات است.

آن را مانند یک دیسک با ما اطلاعات/اطلاعات-sanskaras. این مسئول همه ما اعمال ارادی ضربان قلب ، تعداد تنفس ،

بر اساس اطلاعات ذخیره شده قبلی اعمال ما به طور خودکار پاسخ و انجام کارهای بدون فکر کردن در مورد آنها (خودکار پاسخ).

برای مثال هنگامی که ما برای اولین بار آموخته به رانندگی ما به حال آگاهانه فکر می کنم که در آن برای قرار دادن هر پا و نحوه استفاده از هر یک از کنترل های جدید. ما توسعه مهارت های رانندگی ذهن ناخودآگاه ما می گیرد و ما آنقدر مهارت است که ما می توانید درایو, حرکت, گوش دادن به موسیقی و همچنین صحبت کردن در تلفن در همان زمان!

زبان ذهن ناخودآگاه احساسات (درد لذت گرم و سرد) احساسات (خشم و سرخوردگی و شادی و غم و اندوه) و تصاویر.

ذهن ناخودآگاه ما نمی تواند تمایز بین افکار هستند که در ایجاد حوادث فیزیکی یا خیالی حوادث. آن را نمی باید قدرت استدلال و تجزیه و تحلیل. آن را تفسیر افکار ما به معنای واقعی کلمه.

ذهن ناخودآگاه است که دروازه ورود به سوپر ذهن خودآگاه است.

موجود ذهن بخش سوم از ذهن است.

این روحانی بخشی از ذهن است. آن نیز به نام قدرت عالی/انرژی, خداوند, متعال, بالاتر ذهن خود بالاتر هوش بالاتر, جهانی, هوش و ذهن جهانی, جهانی, آگاهی, آگاهی عالی برهمن و… جامعه علمی اشاره به آن را به عنوان “زمینه یکپارچه” یا “بی نهایت زمینه بالقوه در درون.”

مهم نیست که چه برچسب آن داده شده است; چه چیزی واقعا مهم است این است که این تنها نیروی است که هر دو علم و معنویت باید اذعان کرد به عنوان متفکر برای همه مخلوقات در جهان است.

آن را دارای قدرت برای ایجاد هر گونه قابل تصور نتیجه.

آن مرزها و یا محدودیت در قدرت خود را برای ایجاد, از بی نهایت بزرگ تا بی نهایت کوچک از میکروسکوپی به بزرگترین در جهان است. آن است که شرح زیر است:

• این شامل تمام چیزهایی که در گذشته و حال و آینده.

• این است که عالم مطلق و در همه جا حاضر.

• این شامل همه چیز, هر دو دیده می شود به عنوان به خوبی به عنوان غیب.

• از چشم انداز عاطفی فوق العاده ذهن خودآگاه شامل تمام feeing و احساسات مانند عشق و شادی و آرامش و صبر و شکیبایی و مهربانی و نیکویی و ایمان و مهربانی و کنترل خود و همچنین ترس و غم و آشفتگی و خشم و حرص و آز و خشم. آن را شامل تمام آگاهی فردی.

هر دو بخش از ذهن خودآگاه و ناخودآگاه با هم کار کنند برای ایجاد ارتباط با فوق العاده ذهن خودآگاه است که منبع نهایی از قدرت نامحدود.

زمانی که خودآگاه و ناخودآگاه ذهن هر گونه درگیری پس از آن فوق العاده ذهن خودآگاه حل تعارض به ارمغان می آورد هماهنگی و طول می کشد مراقبت از تمام چیزهای خوب در زندگی ما است که ما برای هدف.

هنگامی که ما درک عملکرد ذهن ناخودآگاه ما همچنین می توانید درک کنند که چرا ما متفاوت رفتار می کنند. ما نمی تواند تغییر کند چرا که ما در روش های قدیمی و ذهن ناخودآگاه ما نمی داند که چگونه به تغییر.

فرایند تغییر:

این فرآیند نیاز به همه این سه بخش از ذهن است. بنابراین

• اقدام با آگاهی و تلاش آگاهانه. این تابع از ذهن خودآگاه است.

• اقدام در ذهن ناخودآگاه با احساسات مثبت: تغییر را در سطح ناخودآگاه با توجه به یک رفتار یا عادات ناخواسته احساسات و عواطف. می توان آن را تغییر تنها از طریق برنامه نویسی ناخودآگاه از طریق مدیتیشن, ارسال خودکار پیشنهادات و تجسم خلاق به ذهن ناخودآگاه است. این باید انجام شود بسیار آرام و دولت از ذهن است.

هفت گام برای ایجاد یک تغییر:

1. می دانم که این تغییر شما می خواهید برای ایجاد و یا عادت شما می خواهید به تغییر (از خودتان بپرسید چه رفتار و عواطف و احساسات من می خواهم به تغییر و یا آنچه که من مایل به انجام متفاوت-ایجاد یک لیست). ایجاد تعهد برای تغییر. برای مثال من آگاه شد از عادات ناسالم و تصمیم آگاهانه به آنها را تغییر دهید.

2. قرار داده و تلاش آگاهانه برای تغییر و حمایت از آن با عمل و عمل به آن در طول روز است. جای منفی فعالیت یا فکر با یک مثبت است. این نیز خود را تغییر دهید “auto-response.” زمانی که من تصمیم به تغییر عادات غذا خوردن من ساخته شده یک تلاش آگاهانه برای تغییر با ایجاد یک برنامه غذایی و, لیست مواد غذایی که من می توانم هر روز بخورید.

3. استراحت بدن خود را (یوگا پرانایاما-تمرینات تنفسی).

4. استراحت ذهن و تفکر. تفکر زمانی که شما نمی دانید که چه چیز دیگری را انجام دهد. من با استفاده از تکنیک های مدیتیشن زمانی که من تا به حال یک ولع مصرف برای مواد غذایی خاص.

5. به پیام ها و یا تصدیق به ذهن ناخودآگاه خود را برای تغییر شما می خواهید را در درون خودتان است. تصدیق باید در شرایط مثبت و نه منفی است. برای مثال: من به خوردن مواد غذایی سالم در مقابل من نمی خواهد به خوردن مواد غذایی آشغال; من در اوایل صبح در مقابل من نمی خواهد از خواب در اواخر; من انجام یوگا و مراقبه هر روز صبح ،

6. دعا برای قدرت عالی و با تشکر از او را برای هدایت و کمک و اجازه رفتن…

7. خود درون گرایی خود ارزیابی و تمرین

همچنان به تمرین تا زمانی که شما انجام این تغییر شما می خواهید برای ایجاد (30 روز روزانه معنوی برنامه به شما کمک کند با این روند و شما در حفظ و بر روی آهنگ برای دانلود در دسترس است.

انجام اقدامات با آگاهی در سطح آگاه به ارمغان بیاورد برخی از آهسته و تغییر موقت با این حال همراه با آرامش و مدیتیشن و تاکید (مثبت و پیام های انگیزشی) و نماز را سریع تر و ابدی را تغییر دهید.

در اینجا هر دو بخش از ذهن خودآگاه و ناخودآگاه بخشی از بدن (علوم-ماده) و فوق العاده آگاهی عالی انرژی (معنوی ذهن).

تغییر شروع می شود در ذهن خودآگاه→ ذهن ناخودآگاه → فوق العاده ذهن خودآگاه (معنوی ذهن)

در نهایت باید صبر و شکیبایی به دلیل تغییر و تحول در عادت تعمیر سریع نیست اما آهسته و مداوم و تدریجی روند.

به عنوان لرد کریشنا می گوید: در باگاواد گیتا,

“یکی نایل صلح و آرامش ذهن کم کم از طریق عمل است.”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *