ابرو و صورت به رسمیت شناختن

[ad_1]

از طریق سنین روند در زنان مدل مو و نظافت را به شدت تغییر. اغلب این تغییرات در ارتباط با دیگر نوسانات عصر. یک مطالعه منتشر شده در سال 2003 توسط عزت Jarudi و جاوید Sadrs در ادراک یک مجله علمی و متخصص در روانشناسی بینایی و ادراک نشان می دهد که ابرو نقش مهمی در تشخیص چهره. در حالی که این مطالعه ممکن است به ارائه بینش بیشتر به توسعه مصنوعی, ارضا روی صورت-شناخت سیستم های آن را نیز می تواند به طور بالقوه ارائه بهتر درک که چرا ابرو تبدیل شده اند بسیار مهم است و در استانداردهای زیبایی.

این بررسی شامل یک آزمایش که در آن یک گروه از مردم نشان داده شد 25 عکس از افراد مشهور بدون ابرو و سپس یکی دیگر از 25 تصاویر از مشاهیر و بدون چشم. شرکت کنندگان در مطالعه به درستی شناسایی 56 درصد از افراد مشهور بدون چشم اما تنها 46 درصد از آنهایی که بدون ابرو. این مطالعه نتیجه می گیرد که ابرو بازی یک نقش بزرگتر در شناخت چهره از چشم.

ابرو روند از طریق سال

با در نظر گرفتن یک نگاه در حوزه های مختلف ابرو روند از طریق این دهه برخی از الگوهای مورد ظهور خواهد کرد که مطالعه در ادراک می تواند روشن. شروع در دهه 1920 زنان به تن بسیار نازک به طور چشمگیری شکل ابرو یا با منحنی دم یا با اغراق قوس. 1930s حفظ لاغری از دهه های قبلی اما گنجانیده گرد به سمت بالا خم شده و همچنین خطوط مستقیم که تنها غوطه ور کردن بر روی لبه های بسیار. در 1940s قوس به طور کلی شکل شدت کمتر و نازک. 1950s, زنان پوشیده ابرو کمی ضخیم تر از دهه های قبلی با شدت زاویه قوس و کوتاه تر دم. الیزابت تیلور یک نماد در صنعت فیلم اعمال مات رنگدانه تیره او سنگین ابرو و حتی بیشتر. در 1960s, Audrey Hepburn نکردم عمل پر کردن ابرو برای رسیدن به ضخیم تر نگاه کنید. همچنین در این دوره به زبان انگلیسی مدل و بازیگر لاغر عینک ابرو نازک و قوسی یادآوری روند 20s. توسط 1970s ابرو شد یک بار دیگر رقیق و به شکل قوس و خم. اما ضخامت ابرو روند ساخته شده باز گشت در سال 1980 با تشکر در قسمت مشاهیر مثل بروک شیلدز و مدونا. 90s زنده مداد نازک شکل ابرو که به آرامی رشد در اوایل 2000s.

در ده سال گذشته ضخیم ابرو بازگشته اند به نفع یک بار دیگر دوباره محبوبیت توسط مشاهیر مانند Cara Delevingne, Kylie Jenner, و اما واتسون. ضخامت ابرو روند تا به حال چندین تکرار در قرن گذشته. و هر یک از بازگشت همراه شده است با یک شکل نمادین از دوران مانند الیزابت تیلور, Audrey Hepburn و بروک شیلدز. این نشان می دهد ارتباط بین ضخامت ابرو و memorableness صورت.

توانمند سازی ضخامت ابرو

با توجه به یک مطالعه نویسندگان Jarudi ضخیم تر ابرو ایستادگی چرا که آنها شبیه مردانه تر شکل. در نتیجه ضخیم تر ابرو در زنان متمایز مورد توجه قرار گرفتن اثر است. ستاره مانند الیزابت تیلور و آدری هپبورن می یاد به شدت خود را بیان برجسته بیشتر با ضخامت خود را ابرو. به طور مشابه, Cara Delevingne اغلب باعث می شود عناوین برای او پررنگ ابرو.

ایستاده از کیفیت ضخامت ابرو در زنان می تواند مفید باشد در شرایطی که زنان نیاز به ایجاد یک تصور از قبیل ملاقات با کسی که برای اولین بار در نظر گرفته شده برای ارتقاء شغلی و مدل سازی در یک عکس ، همکاری نویسنده صدر می رود تا آنجا که به مقایسه ضخامت ابرو جنبش امروز به تعمیم پد شانه در زنان مناسب در 1980s–هر دو روند گفته شد از زن توانمند سازی از طریق استفاده از masculinizing ویژگی های.

خود را به قدرت بازگشت

بسیاری از زنان که می خواهند به احساس قدرت در تصویر آنها در حال حاضر به جهان رشد جسورانه تر مربع شکل ابرو. اما نه همه آنها قادر به رشد مو به اندازه کافی برای انجام این کار به طور طبیعی. و از آنجا که این, آنها توسل به روش های دیگر مانند آرایش, خالکوبی و microblading. این تکنیک می تواند در نتیجه مصنوعی و یا بیش از حد سخت به نظر می رسد که نفی توانمند سازی جنبه های مختلف نگاه کنید. یک کاشت ابرو ارائه می کنند زنان با موی خود را به رشد ابروهای خود را به منظور نگاه آنها می خواهند–فروش آنها را از چنگ آرایش و لوازم آرایشی و بهداشتی میباشد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.