آیا شما از دست رفته Facebook خیریه دادن ابزار ؟

[ad_1]

من آمد در سراسر یک مصاحبه با دیوید فیشر, از Facebook در مورد هدف-محور بازاریابی است. اجتماعی خوب است و دیگر یک موضوع برای بحث و گفتگو با برخی فکر-شرکت های پیشرو. کسب و کار درک کنند که گرفتن درگیر در ساخت یک تاثیر اجتماعی باعث می شود یک تفاوت نه تنها در جوامع آنها خدمت می کنند بلکه به خط پایین شرکت است. و به عنوان این حساسیت به طور فزاینده ای تبدیل به هنجار آن می ایستد به همین دلیل است که بیشتر و بیشتر مردم خواهد شد درگیر در عناصر مختلف از انسان دوستی.

چون Facebook پیشرو و مهم ترین پلت فرم شبکه های اجتماعی در جهان آن نقش مهمی در اجتماعی خوب است.

آیا شما می دانید که در Facebook به اتهام نیست هیچ هزینه برای سازمان های غیر انتفاعی برای هدیه است که از طریق آن پلت فرم ؟ که بدان معنی است که 100 درصد از کمک های مالی حامیان خود را به شما از طریق Facebook به سمت ماموریت خود را.

Facebook دادن خیریه ابزار

Facebook دارای برخی از ابزار است که موسسه خیریه خود را باید کشف و شاید استفاده از برای کمک به شما در گسترش آگاهی برای سازمان خود و همچنین درآمد شما را بالا می برد. میلیون ها نفر از مردم در Facebook از جمله حامیان و خیرین و پس از آن باید پلت فرم اولیه شما باید با استفاده از رسانه های اجتماعی. اگر شما هنوز در حال بررسی آن دادن خیریه ابزار, من شما را تشویق به گرفتن یک نگاه در آن و کشف کردن راه برای دریافت, سازمان خود را با استفاده از حداقل برخی از ابزار.

کمک های مالی خود را در Facebook صفحه

به من می گویند اغلب یک Facebook صفحه برای موسسه خیریه خود را. من هنوز شگفت زده کرد وقتی که من شنیدن این که سازمان ندارد Facebook صفحه. این ساده ترین کاری که شما می توانید شروع به در بازار به صورت غیر انتفاعی خود را. Facebook در حال حاضر اجازه می دهد تا سازمان های غیر انتفاعی به قبول کمک های مالی به طور مستقیم در سازمان خود صفحه بدون نیاز به اهدا کنندگان ترک Facebook پلت فرم. در حال حاضر من درک جوانب مثبت و منفی در مورد اینکه چرا آنها باید هدایت شود می تواند به وب سایت خود را, اما واقعیت این است که مخاطبان در Facebook ترجیح می دهند به ماندن در آنجا و نه در جای دیگر.

اختصاصی حامی صفحات

ما می دانیم که در جهان امروز صحت نظیر به نظیر جمع آوری کمک های مالی است که یک عنصر اساسی در جمع آوری کمک های مالی. Facebook اجازه می دهد تا شما را کمک کنندگان به جمع آوری پول با گفتن داستان خود را در رابطه خود با سازمان خود را در گفته خود رله ماموریت خود را و الهام بخش دایره خود را از دوستان به حمایت مالی خود را هدف. آن را نیز اجازه می دهد تا دوستان خود را به یادگیری بیشتر در مورد کار خود را از طریق مسنجر و ویدئو زندگی می کنند و همچنین برای جمع آوری پول برای سازمان خود را از طریق پلت فرم. زمانی که مردم به کمک آنها تشویق می شوند برای به اشتراک گذاشتن صفحه خود را با دوستان خود در Facebook.

ویدئو زندگی می کنند جمع آوری اعانه

جهان امروز که پر از تصاویر و ویدئوها. یکی از هیجان انگیز ترین چیزهایی است که Facebook را ابزار اجازه می دهد این است که حامیان خود را می توانید اضافه کردن یک دکمه اهدا به زندگی تصویری است که آنها در حال جریان است. بنابراین اجازه دهید بگویم که سازمان خود را در حال اجرا است برخی از رویداد جمع آوری کمک مالی اگر طرفداران خود را در حال پخش زنده آنها می توانید اضافه کردن یک دکمه اهدا به خود تصویری زنده و دایره خود را از دوستان است که به تماشای جریان زندگی را به طور مستقیم به گروه خود.

ما می دانیم که به کار موفقیت یک سازمان غیر انتفاعی در آن طول می کشد مقدار زیادی از کار. اما یکی از مهم ترین چیز شما می توانید انجام دهید این است که بازار آن را به طور مداوم و به طور موثر. Facebook, به عنوان مهم ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی در جهان باید بخشی از تلاش های بازاریابی خود را. علاوه بر این, از Facebook اجازه می دهد تا شما خیرین و حامیان را نیز به استفاده از ابزار به طوری که آنها می تواند به تقویت و گسترش صدای خود را به عنوان به خوبی به عنوان خط پایین خود را, آن را ضروری برای برقراری ارتباط خود را چگونه قهرمانان می تواند به شما کمک کند. اجازه دهید آنها را می دانم که این در خبرنامه ارتباطات و بحث با شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.