آگهی ها و تبلیغات آنلاین و برندینگ

[ad_1]

تبلیغات بنر می تواند بحث برانگیز است. برای برخی از زمان در حال حاضر ما گفته شده است که آگهی ها یک چیزی از گذشته. خوشبختانه وجود دارد مقدار زیادی دیده می شود در اطراف هر کجا که شما بروید در net. این امر می تواند یک محل کسل کننده و بدون آنها.

آنچه که آنها انجام می دهند به آگهی ها?

از زمان به زمان به ما گفته شده است که سنتی تصویری آگهی ها دو پاس که هیچ کس کلیک بر روی آنها دیگر که مردم توجه آنها را به عنوان پول گرفتن آشکار “تبلیغات hype”. به ما گفته است که تا بحال بهترین بنر تبلیغات گرگ در لباس گوسفند – آگهی ها که برادرانت لباس مبدل خود را به نگاه مانند یک قطعه از متن و یا یک جعبه کشویی و نه مانند یک بنر در همه. داستان این است که هر کس هر کسی است که شدیدا این با تن و ثروت مطلق از استفاده از آنها در تبلیغات خود.

خوبی – تعجب – آن را بیش از حد طولانی برای تشخیص این آگهی ها برای چه هستند. این است که می گویند که آنها ممکن است بسیار موثر استفاده می شود در محل مناسب – اما نه در همه جا.

من خواندن یک مقاله در مورد استفاده از آگهی ها به عنوان تبلیغات قرار داده شده در داخل متن و کلیک کنید از طریق نرخ آنها تولید می شود. این شد “آگهی” تنها در حس بودن gif یا jpeg. آنها تصویری را در هر راه. آنها طراحی شده به جا کاملا یکپارچه به یک صفحه از متن را با چند خط از متن و یک لینک بر روی آنها. آنها تبلیغات است که در تلاش بود نه به مانند تبلیغات. با احترام خواستار این “آگهی ها” است که به سادگی بازی بازی. چرا که آنها نگاه دقیقا مانند متن هستند کلیک کنید از طریق نرخ هر قطعه از متن در یک صفحه. مقایسه نتایج خود را به تصویری آگهی ها مانند مقایسه پرتقال با سیب.

چرا تصویری بنر بالای لیست

دو عامل وجود دارد که ضد سنتی-بنر استدلال نمی کند را به حساب:

اولا تصویری بنر درخشان است برای ترویج و تبلیغ نام تجاری خود. هیچ کلمه ای بنر می تواند حتی نزدیک به فراخوانی هر چه محیط تبلیغ خواسته اجازه دهید به تنهایی یک بیانیه منحصر به فرد که در مورد تبلیغ است. اگر شما شک من نگاهی گذرا به برخی از آثار هنری زیبا ایجاد شده برای قمار – محیط توسط گالن است. خواهد دو خط متن آگهی انجام این کار هست ؟

در مرحله دوم وجود دارد مردم در شبکه و تعداد کمی از آنها که در واقع به دنبال چیز – به جرات میتونم بگم حتی به دنبال به صرف پول است. برای این قوم حق گرافیک ممکن است کمتر از یک نعمت غیر مترقبه. خواهد یک متن بنر گرفتن چشم و تنه زدن حافظه و همچنین گرافیک ؟ آن را بیرون کشیدن که “آه که مردم من به دنبال!” پاسخ ؟ شما شرط می بندم نه!

در اینجا یکی دیگر از چیزی — آیا متن بنر شما هر گونه مفهوم کیفیت کسب و کار نهفته است که پشت آن است ؟ به سختی!

واقعیت این است که تبلیغات آنلاین است که واقعا همه متفاوت است و در اصل از تبلیغات در بقیه جهان به عنوان برخی از واقعا موفق انجمن گفتگوی تجارت بازاریابی اینترنتی اشاره کرده اند. پس از آن می ایستد به همین دلیل است که همان احکام از تبلیغات خوب هنوز هم اعمال می شود. آن پایین می آید به نام تجاری – ایجاد یک حضور است که می تواند فورا به رسمیت شناخته شده توسط مشتری. زمانی که همه گفته و انجام اولین مرحله از این فرآیند است که اغلب بصری.

ساخت بسیاری از آگهی ها

با تبلیغات اینترنتی, ما باید در دست ما درخشان ترین ارتقاء متوسط تا کنون از نظر کمیت و کیفیت – چیزی بسیار خاص اتفاق می افتد به تصاویر و رنگ های نشان داده شده بر روی صفحه نمایش با نور پشت سر آنها. ما نیاز به بهترین استفاده را از آن.

برای کسانی که باقی بماند در صحبت با تمسخر در مورد “چشم و آب نبات” – اجازه دهید آنها را به خوردن خشک بیسکویت بیسکویت. من می گویند که آنها در حال از دست رفته یک کل گسترده عرصه تجدید نظر به خریدار از طریق حواس. بسیاری از ما پاسخ فورا در زندگی واقعی به “نگاه از همه چیز”. ممکن است برخی از برکت انسانها برای آنها صفحه چاپ شده یعنی همه چیز, اما آیا تعداد آنها را ساخت تا بخش عمده ای از انبوهی شما امیدوارم که به ضرب و شتم یک مسیر به وب سایت خود را.

خوشبختانه همانطور که پیشرفت های فن آوری اینترنت ما می توانید بسیاری از تصاویری و در داخل همین دلیل ما باید با انجام درست آن. این است که به عنوان رقابتی جهانی به عنوان “واقعی” یکی – و شاید بیشتر از آن. نیاز است که به صورت بسیار با کیفیت بالا و گرافیک و طراحی مفهومی در تمام زمینه های تبلیغات و بازاریابی اینترنتی.

یک کسب و کار پول نقد می تواند در این فرصت در درجه اول در خود سایت و ایمیل و در درجه دوم بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی فضای مجازی – با کیفیت آن تبلیغات بنر. مردم ممکن است با کلیک بر روی آگهی ها در هر زمان آنها را مشاهده کنید آنها را هر بیشتر آنها به دنبال هر آگهی که جلب چشم خود را در یک مجله و یا در تلویزیون. اما اگر تبلیغات بصری و به یاد ماندنی و اگر آن را ایجاد حق “احساس” و اگر قرار گرفتن در معرض مکرر و تقویت وقتی که می آید زمان برای آنها را به خرید آنها می دانید دقیقا آنچه که آنها دنبال آن هستید.

خواهد دو خط متن آگهی و یا یک جعبه کشویی که برای شما انجام دهد?

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *